The Definitive Guide to کابینت کرج

Wiki Article

انتخاب کابینت آشپزخانه در عین جذابیت‌هایی که دارد، کار دشواری است. گستردگی طرح، مدل و متریال کابینت‌ها، انتخاب را دشوار می‌کند.

از جمله مدل‌های معروف کابینت آشپزخانه می‌توان به مدل‌های مدرنی از قبیل کابینت‌های هایگلاس، کابینت‌های برجسته (فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت دو رنگ اشاره کرد. کابینت هایگلاس که به دلیل براق بودن بیشتر از بقیه محبوب هستند، از مغز ام دی اف و روکش هایگلاس ساخته می‌شوند. کابینت هایگلاس می‌تواند با رنگ‌های دیگری ترکیب شود و در واقع کابینت‌های دو رنگ را به وجود آورد.

کابینت آشپزخانه به دلیل سادگی که دارد، می‌تواند با هر نوع متریالی ساخته شود؛ چوب طبیعی، ام‌دی‌اف ، هایگلاس ، پلی‌گلس ، پی‌وی‌سی، ممبران و ….

توجه به فضای جغرافیایی منطقه‌ که خانه در آنجا قرار دارد. (از نظر رطوبت و خشکی هوا)

– قابلیت تعمیر دارند و می توان قطعات معیوب و خراب را به راحتی تعویض یا تعمیر نمود

شما با مشاهده این فیلم، با این مدل کابینت و متریال های آن آشنا می شوید. همچنین اجزای کابینت ممبران نیز برای شما توضیح داده شده است.

بهتر است برای یافتن این سوال با شماره‌ی ۰۲۱۷۷۱۲۷۸۷۱ تماس بگیرید و با متخصصین آکس وود مشورت کنید. قطعا می‌توانید سوالات و راهنمایی‌های لازم را از این طریق دریافت کنید.

تصویر بالا یک طرح بسیار مدرن و شیک از کابینت‌های آشپزخانه به شمار می‌رود. ترکیب رنگ بین کابینت‌ها، رنگ دیوار و کف آشپزخانه ممکن است به نظر برخی از افراد بی‌روح برسد اما این ترکیب باعث توجه بیشتر به جزئیات می‌شود.

– نحوه ساخت و نصب آن نسبت به دیگر کابینت های چوبی ساده تر می باشد.

یک طرح مناسب و ویژه برای آشپزخانه هایی که ابعاد مستطیل شکل دارند، این نوع طرح کابینت ارزان و مطلوب است، مناسب برای خانه های کم جمعیت بوده و در برابر عبور نور مانعی ایجاد نمی کند

مهم کابینت آشپزخانه با پنجره ترین مزایا و معایب نصب و به‌کارگیری کابینت آشپزخانه فلزی موارد مهم زیر می باشد:

اگر کابینت چوبی دارید، بهتر آن را با استفاده از پاک‌کننده‌های روغنی مخصوص چوب تمیز کنید. کابینت‌های رنگ شده را با مواد شوینده چند منظوره که اسیدی نیستند، نظافت نمایید. کابینت‌های فلزی را نیز می‌توانید با هر چیزی به جز جوش شیرین تمیز کنید.

– به راحتی تمیز می شوند و گرد و غبار و چربی را به خود جذب نمی کند

استفاده از کابینت‌های فلزی تقریبا منسوخ شده است. کابینت‌های فلزی، ارزان‌قیمت هستند و از جنس فولاد خام و ورق گالوانیزه می‌باشند.

Report this wiki page